Új jelszó kérése
FACEBOOK

Gia Diamonds

Fizetési megoldás
Házhozszállítás

dpd

Hírlevél
Termékajánló
Partnereink

10 év garancia

Az általunk készített gyűrűkre 10 év nemzetközi garanciát vállalunk.
Miért ilyen sok? Mert a gyűrűink masszív, erős, strapabíró darabok. Elvből nem készítünk pár grammos karikagyűrűket, amik pár éven belül elkopnak, tönkremennek.

A garancia az alábbi esetekben nem érvényes:

Elszineződés különböző vegyi hatások miatt.
Például gyógyvizek, vegyszerek stb.

Viselésből eredő sérülések, karcolások, kopások.
A karikagyűrű a legjobban kopó ékszer, hiszen a kezünkön viseljük, amit minden nap használunk. Javasoljuk, hogy munkavégzés közben vegyük le, megkadályozva a gyűrű, illetve a kezünk sérüléseit!

Drágakő, gyémánt elvesztése.
Az általunk befoglalt gyémántokra 1 év garanciát vállalunk! Ha mégis kiesik a gyűrűből a gyémánt, akkor munkatársunk mikroszkóp alatt megvizsgálja a gyűrűt, hogy történt szándékos rongálás vagy sem. Ha a gyémánt volt anyaghibás, akkor a foglalata sértetlen marad. Ha más módon távolítják el a gyémántokat, annak jól látható nyomai vannak. Például valaki leejti a gyűrűjét, sérül a foglalat és kiesik a drágakő. Ez nem garanciális probléma.

Méretváltozás.
Ha valakinek megváltozik az ujjmérete és ezáltal nem lesz jó méretű a karikagyűrűje, ebben az esetben méretigazítás szükséges. Vannak olyan fazonok, ahol ez nem lehetséges, az egész gyűrűt újra kell gyártani. Ez esetben csak a munkadíjjat fizeti a megrendelő, mivel az alapanyag már adott.

Pénz visszafizetési garancia:
Előfordulhat, hogy a legjobb tudásunk ellenére is olyan gyűrűket készítünk, ami valamilyen oknál fogva nem tetszik a megrendelőnek. Ebben az esetben addig dolgozunk tovább a gyűrűkön, amíg nem lesz tökéletes a megrendelő számára, vagy ha végképp nem tudunk megegyezni akkor visszafizetjük a teljes vételárat. A visszafizetési határidő 30 munkanap.

Garanciális ügyek menete:
Cégünk megvizsgálja a visszaküldött terméket és eldönti, hogy a garancia érvényes-e az adott esetben. Jogos reklamáció esetén a fogyasztó javítást, cserét, árleszállítást kérhet, vagy elállhat a vásárlástól. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti. A gyártó megjavítja a hibás terméket, vagy egy ugyanolyan, illetve egy annak megfelelő termékre cseréli értékegyeztetéssel, vagy visszatéríti a termék árát. Ezekben az esetekben a gyártó vállalja a javítás, az alkatrészek, a munka, valamint a javítás kapcsán jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos, illetve a Magyarországon felmerülő szállítás költségét, feltéve, hogy a javítás, illetve a termékhez történő hozzáférés extra költségvonzat nélkül lehetséges, továbbá a javítás nem jelent aránytalan többletköltséget a kicseréléshez képest. Szakszerűtlen, illetve olyan javítási munkákkal kapcsolatos igényt nem fogadunk el, amelyekre a gyártó nem adott felhatalmazást. Amennyiben az árucikket a gyártó már nem árusítja, gondoskodik annak – a választékban rendelkezésre álló, megfelelő értékű és hasonló termékkel való – pótlásáról. A gyártó minden esetben maga határozza meg, hogy mi számít megfelelő pótlásnak. 

A garancia érvényesítésének feltételei:
Mivel a garancia a termék vásárlásának napjától érvényes, ezért ennek igazolásához szükség van az eredeti garancia lapra, amely egyben jótállási jegynek is minősül. 


A garanciális ügyintézés menete:
1. Jelentse be a hibát email-ben vagy telefonon.
2. Csomagolja be a terméket a biztonságos szállítás érdekében.
3. Futárszolgálat házhoz megy a csomagért az Önnek megfelelő időpontban.
4. A továbbiakról értesítést küldünk a megadott elérhetőségeken.

További információkért hívja az ügyfélszolgálatunkat! 

Webáruház készítés